Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Get Adobe Flash player
528485
DzisiajDzisiaj45
RazemRazem528485


Wednesday, 19, grudzień 2018

Interpelacja międzysesyjna z dnia 22.05.2013r.

W dniu 22 maja br. skierowałam do Pani burmistrz interpelację:

W związku z licznymi pytaniami mieszkańców, które dotyczą planowanych imprez na terenie naszego miasta w bieżącym roku, uprzejmie proszę o przedstawienie  kalendarza, harmonogramu  imprez na 2013 rok.

Bardzo proszę o ujęcie imprez sportowych, koncertów, uroczystości miejskich  i innych imprez.


Przekazanie interpelacji  przez Przewodniczącego Rady - pismo z dnia 31 maja 2013r.

 

Odpowiedź Pani Burmistrz - pismo z dnia 31 maja 2013 roku.

Otrzymałam - 17 czerwca 2013 roku.

 

 

Interpelacje, interpelaje... sesja cz.III

Z powodu nie uzyskania dofinansowania do remontu ulicy Wielkoborskiej, proszę o rozważenie przesunięcia środków przeznaczonych na ten remont na inne zadania, które nie mają żadnych szans na dofinansowanie. Myślę, że w przypadku ulicy Wielokoborskiej można spróbować uzyskać dotację w przyszłym roku lub porozumieć się z Prezydentem Częstochowy, aby partycypował w kosztach. Proszę mieć także na uwadze, że za dwa może trzy lata rozpocznie się budowa autostrady i będzie można spróbować wynegocjować z firmami budującymi odcinek przebiegający przez naszą gminę, aby w ramach szkód dokonały remontu tej oraz innych dróg. Bez wątpienia ulica Wielkoborska będzie służyła jako droga dojazdowa do budowy i w przypadku, gdy ją teraz wyremontujemy może się okazać, że za kilka lat znowu będziemy musieli ją naprawiać.

 

Odpowiedź udzielona przez Panią Burmistrz:

 

Nie przewiduję takiej możliwości. Mieszkańcy ulicy Wielkoborskiej bardzo długo czekali na tą drogę. Jest ona w stanie fatalnym.(…) Nie przewiduję zmian, jeśli chodzi o przesunięcie tej drogi na inny rok. Tak jak uchwalony został budżet będę chciała ją zrealizować. Przewiduję to na okres wakacyjny. Teraz jak Państwo wiecie jest ona w tak złym stanie, że musimy zasypać te dziury, bo to będzie też podłoże do tego, żeby później położyć, sfrezować i położyć nowy asfalt. (…) Jeśli będziemy ubiegać się o schetynówkę w przyszłym roku, to znajdziemy jakąś inną drogę.

 

 

 

 

 

 

 

A co z ulicami: Tartakowa, Krucza, Żurawia, Wronia ...?

 

Na sesji usłyszeliśmy, że „będą podjęte działania, bo szczególnie dwie ulice są w błocie”.

 

Spytałam więc, co to znaczy, że będą podjęte działania? Co będzie zrobione? Czy będą zasypane dziury?

 

Odpowiedź:

Możliwe, że tak. Zobaczymy na ile nam pozwolą środki finansowe. Na pewno nie będzie asfaltu, bo nie mamy pieniędzy. Jak Państwo wiecie budżet jest uchwalony(…)

 

Interpelacje, interpelaje... sesja cz.I

Proszę doprowadzić do porządku trawniki znajdujące się na skwerze przed Szkołą Podstawową Nr 1. Chodzi głównie o to, aby uzupełnić ziemię, wyrównać teren i zasiać trawę. Myślę, że obecny stan powoduje, że poniesione nakłady na poprawienie estetyki tego miejsca związane z wyremontowaniem alejek nie dadzą zakładanych efektów estetycznych, ponieważ teren ten sprawia wrażenie zaniedbanego.

Odpowiedź Pani Burmistrz:

Myślę, że jak puszczą śniegi to podejmiemy działania i cały czas zresztą prowadzone są  w naszej gminie prace porządkowo – remontowe, prace związane z  utrzymaniem zieleni. Na pewno takie Państwa postulaty znajdą rozwiązanie jeśli chodzi o utrzymanie czystości, porządku i o ładny wygląd naszych terenów zielonych.

 

 

 

Interpelacja międzysesyjna i odpowiedź

Interpelację złożyłam w dniu 04.01.2013 roku. Prosiłam o priorytetowe załatwienie sprawy, ponieważ obawiałam się, że istnieje realne zagrożenie dotyczące bezpieczeństwa mieszkańców.

 

Czy interpelacja została potraktowana priorytetowo?

 

Czy spodziewałam się takiej odpowiedzi?

 

Co  powiedzieć mieszkańcom, którzy zgłaszali mi ten problem?

 

Pozostawiam bez komentarza.

 

 

 

Interpelacja została przekazana Pani Burmistrz przez Przewodniczącego Rady

w dniu 11.01.2013 r. (data pisma)

 

 

 

 

 

 

Odpowiedź z dopiskiem na kopercie "pilne". Data pisma 18.01.2013 r.

 

otrzymałam w poniedziałek (21.01.2013 r.)

 

W środę po południu ( 23.01.2013 r.) ozdób świątecznych już nie było.

 

Latarnie świecą.