Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Get Adobe Flash player
1039531
DzisiajDzisiaj243
RazemRazem1039531
Tuesday, 24, grudzień 2024

Aktualności

Sesja Rady Miejskiej w Blachowni, 20 grudnia 2013 roku

Według protokołu Nr XXXVIII/2013

 

Radna Edyta Mandryk nawiązała do swojej interpelacji z dnia 30 października br. w sprawie zadaszenia i zabezpieczenia przed negatywnymi skutkami atmosferycznymi nowo budowanej remizy OSP, na którą otrzymała odpowiedz, że remiza zostanie zabezpieczona przed zimą.

Ponowiła swoje pytanie, kiedy remiza zostanie zabezpieczona.

Następnie złożyła interpelację w sprawie ograniczenia prędkości oraz braku wyznaczonego miejsca dla pieszych na ulicy Cmentarnej. Mieszkańcy ulicy skarżą się na nie przestrzeganie dozwolonej prędkości przez kierowców. Prosiła o ograniczenie prędkości na ulicy Cmentarnej i wyznaczenie miejsca dla pieszych w rejonie cmentarza.

 

Burmistrz Blachowni Anetta Ujma udzieliła odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i wnioski:

 

Radnej Edycie Mandryk w sprawie:

 

1. Zabezpieczenia przed negatywnymi skutkami atmosferycznymi nowo budowanej remizy OSP poinformowała, że firma, która realizuje inwestycję zobowiązała się zabezpieczyć remizę do końca grudnia.

2. Ograniczenia prędkości oraz wyznaczenia miejsca dla pieszych na ulicy Cmentarnej odpowiedziała, że każdy kierowcy powinni przystosować prędkość do obowiązujących przepisów w danym obszarze zabudowanym (niestety nie przestrzegają tego).

Na wysokości cmentarza nie można wyznaczyć przejścia dla pieszych, ponieważ znajduje się tam parking, który jest również potrzebny. Przejście dla pieszych będzie można wykonać po wykonaniu projektu organizacji ruchu, zabezpieczeniu środków na ten cel i przebudowie parkingu.