Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Get Adobe Flash player
1039483
DzisiajDzisiaj195
RazemRazem1039483
Tuesday, 24, grudzień 2024

Aktualności

OSP

 

Nawiązując do artykułu Pana Marka Kułakowskiego dotyczącego zabezpieczenia nowo powstającego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej  (LINK), pragnę dodać, że zgłaszałam potrzebę zabezpieczenia murów przed negatywnymi skutkami warunków atmosferycznych.

 

Pierwszy raz w tym temacie zabrałam głos  na sesji w dniu 30 października 2013 roku.

Treść interpelacji:

Czy budowana remiza OSP zostanie zabezpieczona przed negatywnymi skutkami warunków atmosferycznych? Dlaczego budowa remizy została wstrzymana (na etapie stanu surowego) i nie wykonano zadaszenia?

 

Odpowiedź Pani Burmistrz:

Remiza zostanie zabezpieczona. W tej sprawie wystąpiono do wykonawcy.

 

 

Widząc jednak, że budynek nadal nie jest zabezpieczony ponowiłam interpelację na sesji w dniu 20 grudnia 2013 roku.

 

Wówczas Pani Burmistrz odpowiedziała, że firma, która realizuje inwestycję zobowiązała się zabezpieczyć remizę do końca grudnia.

 

Trudno powiedzieć czy mury zostały zabezpieczone.

 

Przypomnę, że  umowa obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych w ramach budowy budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blachowni przy ulicy Plac Wolności 2.

 

Umowa między Urzędem Miejskim, a firmą  z Pabianic została podpisana zgodnie z zamówieniem publicznym z dnia 25.01.2013 roku, w dniu 13 marca 2013 roku.

 

Firma za wykonanie robót zaoferowała cenę – 1 599 998, 23 zł brutto.

 

Zakończenie prac ma nastąpić do 30 października 2015 roku.

 

Cytuję treść ogłoszenia o udzielenie zamówienia publicznego

 

Rozdział IV pkt 5 lit.d

Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT poprzedzonych protokołem odbioru częściowego i częściowym kosztorysem powykonawczym, przy czym Strony ustalają, że wartość wykonanych robót do 30 czerwca 2013 roku wyniesie 360 000 zł brutto oraz nie przekroczy w 2013 roku 690 000 zł brutto, natomiast w 2014 roku nie przekroczy 690 000 zł brutto. Pozostała wartość zamówienia zostanie wypłacona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT poprzedzonej protokołem odbioru końcowego oraz kosztorysem powykonawczym zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.