Interpelacje
Sesja - 27 lutego 2017 roku
Według protokołu z obrad XXXV Sesji Rady Miejskiej w Blachowni, odbytej w dniu 27 lutego 2017 roku.
Przewodnicząca Rady Edyta Mandryk złożyła interpelacje w sprawie:
1. Upubliczniania informacji na stronienie BIP Urzędu o wszczęciu postępowań publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych polskich równowartości 30 tyś. euro. Podmioty gospodarcze, które prowadzą działalność na terenie naszej gminy nie mają żadnych informacji w zakresie zamówień o niskiej wartości, jakie realizuje Gmina Blachownia. Prosiła również o zamieszczanie informacji o wynikach postępowań.
2. Uprzątnięcia ulic z zalegającego piasku po sezonie zimowym (najlepiej przed Świętami Wielkanocnymi).
Burmistrz Blachowni udzieliła odpowiedzi na zgłoszone wnioski i interpelacje radnych:
Przewodniczącej Rady Miejskiej Edycie Mandryk w sprawie upubliczniania informacji o wszczęciu postępowań publicznych, których wartość nie przekracza 30 tyś. euro odpowiedziała, że są zamieszczane wszystkie zapytania ofertowe dotyczące projektów realizowanych w ramach projektów unijnych. W miarę możliwości zamieszczane będą na naszej stronie internetowej pozostałe zapytania ofertowe.
Z remontem i sprzątaniem ulic trzeba zaczekać, ponieważ w marcu może spaść śnieg i drogi mogą być posypywane piaskiem. Przed Świętami Wielkanocnymi ulice zostaną posprzątane.