Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Get Adobe Flash player
594783
DzisiajDzisiaj1
RazemRazem594783
Thursday, 12, grudzień 2019

Interpelacje

Sesja - 27 lutego 2017 roku

Według protokołu z obrad XXXV Sesji Rady Miejskiej w Blachowni, odbytej w dniu 27 lutego 2017 roku.

 

Przewodnicząca Rady Edyta Mandryk złożyła interpelacje w sprawie:

1.         Upubliczniania informacji na stronienie BIP Urzędu o wszczęciu postępowań publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych polskich równowartości 30 tyś. euro. Podmioty gospodarcze, które prowadzą działalność na terenie naszej gminy nie mają żadnych informacji w zakresie zamówień o niskiej wartości, jakie realizuje Gmina Blachownia. Prosiła również o zamieszczanie informacji o wynikach postępowań.

2.         Uprzątnięcia ulic z zalegającego piasku po sezonie zimowym (najlepiej przed Świętami Wielkanocnymi).

 

Burmistrz Blachowni udzieliła odpowiedzi na zgłoszone wnioski i interpelacje radnych: 

Przewodniczącej Rady Miejskiej Edycie Mandryk w sprawie upubliczniania informacji o wszczęciu postępowań publicznych, których wartość nie przekracza 30 tyś. euro odpowiedziała, że są zamieszczane wszystkie zapytania ofertowe dotyczące projektów realizowanych w ramach projektów unijnych. W miarę możliwości zamieszczane będą na naszej stronie internetowej pozostałe zapytania ofertowe.

Z remontem i sprzątaniem ulic trzeba zaczekać, ponieważ w marcu może spaść śnieg i drogi mogą być posypywane piaskiem. Przed Świętami Wielkanocnymi ulice zostaną posprzątane.